פרויקטים חדשים באשקלון למרות הכל - אפגד - מרגישים בבית | דירות חדשות למכירה
x

הצהרת נגישות

אנו, חברת אפגד בע"מ מעניקים חשיבות במתן שירות שוויוני לכל אדם ועושים את מירב המאמצים לשפר את השירות שניתן לאנשים בעלי לקויות שונות ואשר זקוקים להנגשה. לשם כך אנו משקיעים מאמצים ומשאבים בהנגשת אתר האינטרנט. מטרת ההנגשה הינה להקל על השימוש באתר, וכן להפוך את המידע לזמין יותר עבור אנשים אשר מתקשים להשתמש באתרי אינטרנט לא מונגשים.

מה זה אתר נגיש?
אתר נגיש מאפשר לאנשים עם מגוון רחב של לקויות, כגון לקות ראייה, לקות שמיעה, לקות תנועה, לקות למידה ועוד להשתמש באתר אינטרנט מסוים ביעילות מירבית, לצורך קבלת המידע שבאתר ו/או ביצוע פעולות באתר האינטרנט.

ההתאמות שבוצעו באתר האינטרנט

על מנת לאפשר גלישה בנוחות ובקלות, הונגש אתר האינטרנט ברמה של AA, בהתאם לתקן הישראלי 5568 .

האתר נבנה בהתאם להוראות הנגישות המופיעות ב – W3C's Web Content Accessibility Guidelines 2.0, level AA

להלן חלק מהפעולות שבוצעו במסגרת הנגשת אתר האינטרנט:

      • אמצעי הניווט וההתמצאות באתר פשוטים ונוחים לשימוש.
      • תכני האתר כתובים בשפה פשוטה וברורה ומאורגנים היטב באמצעות כותרות ורשימות.
      • מבנה קבוע ואחיד לכלל תתי האתרים והדפים באתר.
      • האתר מותאם לצפייה בסוגי הדפדפנים השונים (כמו Chrome, Mozila).
      • התאמת האתר לסביבות עבודה ברזולוציות שונות.
      • לאובייקטים הגראפיים יש חלופה טקסטואלית (alt).
      • האתר מאפשר שינוי גודל הגופן על ידי שימוש במקש CTRL וגלגלת העכבר.
      • – הקישורים באתר ברורים ומכילים הסבר לאן הם מקשרים.
      • – אפשרות לשנות את הצבעים באתר באמצעות לחיצה על כפתור הרקע באתר.

סייגים לנגישות

יש לציין כי למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר, יתכן ויתגלו חלקים באתר שטרם נגישים. אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר כחלק ממחויבותנו לאפשר שימוש בו עבור כלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות

הנגשת מסמכים

אנו  בעיצומו של תהליך הנגשת מסמכי האתר. הנגשת המסמכים מתבצעת בהתאם לרלוונטיות הקבצים ולתאריך העדכון שלהם. במידה ונתקלתם בקובץ שאינו נגיש, והנכם זקוקים להתאמות נגישות, אנא פנו אל רכזת הנגישות לפי הפירוט בהמשך.

רכזת נגישות

בחברתנו ישנה רכזת נגישות אשר אחראית על נגישות אתר האינטרנט. אנו מזמינים כל אחד מכם לפנות אלינו ואל רכזת הנגישות בכל נושא הקשור לכך. אם במהלך הגלישה נתקלתם בבעיה בנושא נגישות, אנא צרו עימנו קשר באחד מהאמצעים הבאים:

דוא"ל: [email protected]

טל': 08-6792000

למקרה שלא יצא לכם להסתובב לאחרונה בתוך העיר אשקלון, סביר להניח שלא ראיתם את שלטי "למכירה דירות באשקלון" שנראים בכניסה לעיר. כדי שתוכלו להשלים את החסר, אנחנו נספר לכם שפרויקטים חדשים צצים בימים אלו באשקלון כמו פטריות אחרי הגשם. הפרויקטים נמצאים בשכונות רבות ומגוונות באופיין.
העיר אשקלון זוכה בתקופה האחרונה להתעניינות בקרב משקיעים, משפחות צעירות ורווקים שמעוניינים לשמוע פרטים אודות נכסי נדל"ן למכירה באשקלון. יש מי שיופתעו לשמוע זאת, מכיוון שבעקבות המצב הביטחוני, ניתן לסבור כי המצב בשוק הנדל"ן צריך להשתנות בהתאם. אך אין זה המצב, למרות המצב הביטחוני, העיר אשקלון מתפתחת, מתרחבת והמשקיעים נוהרים אל העיר בהמוניהם.

פרטים כלליים אודות העיר אשקלון

להלן כמה עובדות חשובות על אשקלון:

  • אשקלון הוקמה בשנת 1948
  • אשקלון הינה עיר חוף שנמצאת במישור החוף הדרומי
  • בעיר יש מעל 100,000 תושבים נכון לרגע כתיבת מילים אלו
  • אשקלון היא העיר השלישית בגודלה בכל מחוז הדרום
  • אשקלון היא העיר הקדומה ביותר בישראל, במקור שמה של העיר היה "שקל"

פרויקטים חדשים באשקלון והיתרונות בקניית דירה בהם

ישנם לא מעט יתרונות בקניית דירה באשקלון, אספנו 2 מהבולטים שבהם:

  1. הקרבה לים – אשקלון עיר חוף

תמיד חלמתם לגור קרוב לים אבל לא היה לכם הון עצמי מספיק בשביל להגשים את החלום?
כדאי שתשמעו שאשקלון שוכנת בסמוך לים והפרויקטים החדשים שלנו באשקלון אמנם נמצאים במרחק של מספר דקות נסיעה מהחוף, אך בתוך כך חשוב לציין כי פרויקט "בריזה" שלנו שוכן (ביחס לשאר הפרויקטים החדשים שלנו באשקלון) הכי קרוב לחופה המרהיב של אשקלון – עובדה שמאפשרת לכל אדם באשר הוא, לרכוש דירה באחד מתוך עשרות פרויקטים חדשים באשקלון במחירים ריאליים שמתאימים לכל כיס.

  • קרבה לתל אביב

נסיעה מאשקלון לתל אביב צפויה לקחת בסביבות השעה כאשר נוסעים בשעות שאין פקקים או כאשר נוסעים ברכבת ישראל, גם בשעות העומס. כך שאם אתם עובדים במרכז וגרים כרגע במרכז, ואתם רוצים לחסוך כמה אלפי שקלים על שכירות, כדאי שתבררו מול סוכן נדל"ן פרטים על פרויקטים למכירה דירות באשקלון.

פרויקטים חדשים באשקלון והחסרונות בקניית דירה בהם

יש מי שאומרים שמאז סבב הלחימה האחרון, הופיעו לא מעט שלטים ובהם מופיע הכיתוב "למכירה דירות באשקלון".
לטענתם, מדובר במשפחות וזוגות צעירים שבוחרים לעזוב את העיר בעקבות המצב הביטחוני. אך אין לדעת אם הדבר אכן נכון, בכל זאת, מדובר במידע שאין עליו ביסוס סטטיסטי. כלומר, לא נערך סקר מקיף בנושא, זו פשוט דעתם של רבים.
בשנה האחרונה, השלטים על דירות למכירה באשקלון ובארץ כולה צצו בבניינים רבים. בחדשים ובישנים כאחד. במחקר מקיף שנערך לפני כמה חודשים, נמצא כי אנשים פרטיים רבים בחרו למכור את הנכסים שלהם במהלך תקופת הקורונה.
מדובר בתקופה שהייתה מכה כלכלית קשה עבור רבים, ולכן, היו מי שבחרו למכור את הנכסים שלהם כדי להעביר את חשבון העובר ושב בבנק ממינוס לפלוס יחסי.
אם נחזור רגע לעניינינו, אכן ישנו חיסרון מבחינת המצב הביטחוני כשמדובר במגורים באשקלון. אך חשוב לציין כי בעת לחימה, אזורים נרחבים בארץ סופגים מכות קשות ונשמעות אזעקות גם במרכז הארץ.
הנקודה שחשובה בעת ציון חסרון זה, היא שיש לו גם יתרון. בעת קניית דירה באחד מתוך כמה פרויקטים חדשים באשקלון, אתם יכולים להיות בטוחים כי יש לכם ממ"ד בבית. כך שתוכלו לגשת למרחב מוגן מבלי לרוץ אל חדרי המדרגות או אל המקלט המשותף של הבניין, דבר שקיים בבתים רבים באזור הדרום, המרכז והשפלה.

איך לבחור אזור מגורים בפרויקטים החדשים באשקלון?

מומלץ שלא לפנות אל כל שלט שמופיע עליו מספר טלפון עם הכיתוב "למכירה דירות באשקלון". הסיבה לכך היא, שאתם צריכים לבדוק לעומק כמה פרטים חשובים רגע לפני שאתם בודקים את הפרויקטים השונים באשקלון. כפי שצוין קודם לכן, יש עשרות פרויקטים חדשים באשקלון. אתם צריכים לדעת מהו אזור המגורים שמתאים לכם מראש, כדי שלא תבזבזו זמן בתיאום פגישות עבור פרויקטים ותגלו בסופו של דבר שהאזור כלל אינו תואם לכם.
בשורות הבאות יפורטו  בפניכם הפרמטרים שחשוב שתבדקו אודות הפרויקטים השונים רגע לפני שתתאמו פגישה עם מנהל פרויקט.

בירור אודות האוכלוסייה המקומית באזור הפרויקט

רגע לפני שאתם קופצים על האפשרויות השונות שמוצעות ברחבי הרשת, אלו שקופצות על המסך שלכם עם הכיתוב: למכירה דירות באשקלון. אתם צריכים לבדוק מהי האוכלוסייה המקומית שמתגוררת באזור הפרויקט.
חשוב מאוד לבחון מי יהיו השכנים שלכם בעתיד ומה מידת ההתאמה ביניכם. כלומר, אם אתם זוג סטודנטים, אתם לא נשואים וללא ילדים, אתם כנראה לא תרצו לגור בפרויקט שסביבו יש משפחות עם ילדים. לכן, כדאי שתחפשו פרויקטים שמתאימים לסטודנטים וזוגות צעירים ללא ילדים.

בירור אודות התשתיות השונות באזור הפרויקט

לא משנה אילו פרויקטים חדשים באשקלון אתם בודקים, חשוב לבחון מראש האם יש לידם תשתיות שונות.
להלן פירוט אודות התשתיות שכדאי שתבררו שהן קיימות בקרבת הפרויקט שבחרתם:

תשתיות של תחבורה ציבורית וגישה לצירי תנועה מרכזיים

אם אתם מתכננים לנסוע לעיתים קרובות בתחבורה הציבורית, כדאי שתבררו מראש שיש תחנות אוטובוס בקרבת הפרויקט שבו אתם מעוניינים. בנוסף, חשוב גם לבדוק אם התשתית של התחבורה הציבורית שנמצאת בקרבת מקום הינה מקור לרעש שעשוי להפריע לדיירים שגרים בקרבת מקום. בנוסף לתחבורה הציבורית, באם אתם עובדים מחוץ לעיר אשקלון, כדאי שתבדקו את הקרבה של הפרויקט לצירי התנועה הראשיים שמאפשרים לכם לצאת מהעיר בשעות הבוקר ולחזור אליה אחה"צ. שכונת 'עיר היין' למשל, שמוקמת בימים אלו, נמצאת בצידה הצפון מזרחי של העיר והיא קרובה ליציאה מהעיר ולכביש 4.

תשתיות ביוב וניקוז

בחלק מהמקומות בהם צצו פרויקטים חדשים באשקלון, ישנן תשתיות ביוב וניקוז חדישות ובמצב טוב. אך בכל זאת, מומלץ לבדוק מראש שתשתית הביוב והניקוז באזור הן במצב טוב ולא רעועות. במידה ותשתית הביוב והניקוז אינה במצב טוב, הדבר יכול להוביל למשיכה של מזיקים אל הבתים שנמצאים בקרבת מקום ולהצפת הרחובות והבתים בימי החורף הגשומים.

תשתיות תקשורת

 בעידן שלנו היום, בו העבודה מהבית הפכה להיות דבר כמעט רגיל (לפחות חלק מהזמן), תשתית האינטרנט חשובה מתמיד. כדאי לבדוק האם יש פריסת סיבים אופטיים בכתובות בהן אתם שוקלים לרכוש דירה או לפחות תשתית אינטרנט חזקה (200MB).

קרבה למוסדות חינוך פורמלי ובלתי פורמלי

בהתחשב בסטטוס של משפחתכם, רווקים, סטודנטים, משפחות צעירות וכו', כדאי שתבדקו את הקרבה למוסדות החינוך. באשקלון מס' רב של גני ילדים, בתי ספר יסודיים, חטיבות ביניים ותיכונים, כמו גם המכללה האקדמית של אשקלון, שם תוכלו ללמוד לתואר ראשון ושני.

בירור אודות הקרבה למוקדי עניין שונים באזור הפרויקט

פרויקטים חדשים באשקלון מביאים אל העיר עניין וגורמים לפתיחה של מוקדי עניין חדשים. זו הסיבה שחשוב שתבדקו מראש אילו מוקדי עניין נמצאים בקרבת מקום, בין אם מדובר בים, באגם מלאכותי שבנייתו החלה למשל בשכונת אגמים, ברכבת או במרכז מסחרי. עכשיו כשאתם יודעים שיש לא מעט פרויקטים חדשים באשקלון שמושכים אליה תושבים חדשים למרות המצב, כדאי שתשקלו לברר פרטים לעומק על מגורים באשקלון, אולי תמצאו את עצמכם גרים באחד מהפרויקטים החדישים הללו בקרבת הים.