פנטהאוז למכירה באשקלון? מחירים תחרותיים ב"אגמים" אשקלון
x

הצהרת נגישות

אנו, חברת אפגד בע"מ מעניקים חשיבות במתן שירות שוויוני לכל אדם ועושים את מירב המאמצים לשפר את השירות שניתן לאנשים בעלי לקויות שונות ואשר זקוקים להנגשה. לשם כך אנו משקיעים מאמצים ומשאבים בהנגשת אתר האינטרנט. מטרת ההנגשה הינה להקל על השימוש באתר, וכן להפוך את המידע לזמין יותר עבור אנשים אשר מתקשים להשתמש באתרי אינטרנט לא מונגשים.

מה זה אתר נגיש?
אתר נגיש מאפשר לאנשים עם מגוון רחב של לקויות, כגון לקות ראייה, לקות שמיעה, לקות תנועה, לקות למידה ועוד להשתמש באתר אינטרנט מסוים ביעילות מירבית, לצורך קבלת המידע שבאתר ו/או ביצוע פעולות באתר האינטרנט.

ההתאמות שבוצעו באתר האינטרנט

על מנת לאפשר גלישה בנוחות ובקלות, הונגש אתר האינטרנט ברמה של AA, בהתאם לתקן הישראלי 5568 .

האתר נבנה בהתאם להוראות הנגישות המופיעות ב – W3C's Web Content Accessibility Guidelines 2.0, level AA

להלן חלק מהפעולות שבוצעו במסגרת הנגשת אתר האינטרנט:

      • אמצעי הניווט וההתמצאות באתר פשוטים ונוחים לשימוש.
      • תכני האתר כתובים בשפה פשוטה וברורה ומאורגנים היטב באמצעות כותרות ורשימות.
      • מבנה קבוע ואחיד לכלל תתי האתרים והדפים באתר.
      • האתר מותאם לצפייה בסוגי הדפדפנים השונים (כמו Chrome, Mozila).
      • התאמת האתר לסביבות עבודה ברזולוציות שונות.
      • לאובייקטים הגראפיים יש חלופה טקסטואלית (alt).
      • האתר מאפשר שינוי גודל הגופן על ידי שימוש במקש CTRL וגלגלת העכבר.
      • – הקישורים באתר ברורים ומכילים הסבר לאן הם מקשרים.
      • – אפשרות לשנות את הצבעים באתר באמצעות לחיצה על כפתור הרקע באתר.

סייגים לנגישות

יש לציין כי למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר, יתכן ויתגלו חלקים באתר שטרם נגישים. אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר כחלק ממחויבותנו לאפשר שימוש בו עבור כלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות

הנגשת מסמכים

אנו  בעיצומו של תהליך הנגשת מסמכי האתר. הנגשת המסמכים מתבצעת בהתאם לרלוונטיות הקבצים ולתאריך העדכון שלהם. במידה ונתקלתם בקובץ שאינו נגיש, והנכם זקוקים להתאמות נגישות, אנא פנו אל רכזת הנגישות לפי הפירוט בהמשך.

רכזת נגישות

בחברתנו ישנה רכזת נגישות אשר אחראית על נגישות אתר האינטרנט. אנו מזמינים כל אחד מכם לפנות אלינו ואל רכזת הנגישות בכל נושא הקשור לכך. אם במהלך הגלישה נתקלתם בבעיה בנושא נגישות, אנא צרו עימנו קשר באחד מהאמצעים הבאים:

דוא"ל: [email protected]

טל': 08-6792000

בתוך מרחבים אורבניים אינסופיים שיוצרים פסיפס ייחודי של מבני-מגורים ,פנטהאוז נחשב בעיני רבים לדירת יוקרה, בזה אין ספק. דבר נוסף אשר לגביו רובנו נהיה תמימי דעים, הינו עניין איכות החיים אשר לבטח תעלה ככל ונעבור להתגורר בדירה מרווחת יותר, מוארת יותר ובעלת שטח גדול יותר – כזה שכולל גם מרפסת גדולה ומפנקת.

דירת פנטהאוז היא בדרך כלל דירה יוקרתית בעלת מרפסת גדולה ומפנקת, אשר הופכת את הדירה לאטרקטיבית במיוחד. כאשר מדברים על פנטהאוזים ואפילו על מיני-פנטהאוזים חשוב לומר שניתן לאתרם במגוון של פרויקטי בנייה ברחבי הארץ. ובעוד השאלה החשובה ביותר בנושא זה הינה: "כמה תעלה לי דירת פנטהאוז?", התשובה לשאלה זו תלויה בעיקר במיקום הדירה ובגודלה, שכן ככל ומדובר בנדל"ן – למיקום ולשטח הדירה ישנה השפעה רבה על שורת המחיר.

במידה והחלטתם כי ברצונכם לצאת אל מסע חיפושים אחר דירות פנטהאוז, חשוב לנו לשתף בדבר היכולת למצוא דירת פנטהאוז למכירה באשקלון וסביבתה, וליהנות מאיכות חיים מיטבית ואידיאלית. פנטהאוז מהווה את אחד הסמלים לאיכות חיים ברמה גבוהה, ובאשקלון תוכלו למצוא מבחר אפשרויות לפנטהאוזים או מיני-פנטהאוזים מושלמים ובמחירים לכל נפש. בשנים האחרונות אנו עדים לכך כי 'דירת פנטהאוז למכירה באשקלון' היא אכן מחשבה, רצון ודחף אשר מביאים דיירים ודיירות פוטנציאליים רבים להתעניין בהיתכנות הרכישה של דירות מסוג זה.

פנטהאוז חדש למכירה באשקלון וסופי השבוע שלכם ייראו אחרת…

כאשר מדברים על פנטהאוז חדש למכירה באשקלון , על-פי רוב לפחות, מתכוונים לסופי-שבוע רגועים ושטופי שמש, קרוב קרוב לאחת מרצועות החוף הכי פסטורליות שקיימות בישראל. דמיינו לכם שבת אביבית במהלכה תבלו שעות ארוכות על גג דירת-הפנטהאוז החדשה שלכם (או דירת המיני-פנטהאוז החדשה שלכם); הילדים ישחקו בפינה מרווחת  ומאובזרת משלהם, השכנים או המשפחה המורחבת יסייעו בהכנת האוכל המפנק שילווה את אותו היום – או בקיצור, כשמעלים על הלשון את המילים 'דירת פנטהאוז חדשה' מדברים על פינוק נדל"ני אמיתי שטומן בחובו פוטנציאל אדיר לכמויות בלתי מוגבלות של אושר וסיפוק מהמקום אליו תחזרו מידי יום, וככל הנראה למשך שנים.

פנטהאוז למכירה באשקלון:  הכירו את הנכסים של אפגד – דירות חדשות למכירה

האם תמיד חלמתם על מגורים בדירת פנטהאוז או מיני-פנטהאוז, אך מעולם לא העזתם לממש את החלום? כעת אתם יכולים להגשים את החלום שלכם לדירה מרווחת, מאובזרת ומוארת, ובמחירים אשר לבטח ינצחו – ואף בקלות יתרה, את התחרות מצפון.

כן, בעוד מחירה של דירת פנטהאוז במרכז תל אביב עשוי להגיע לסדרי גודל של כ-6.9 מיליון שקלים ויתאים ככל הנראה לחתך אוכלוסייה מאוד ספציפי, הרי שלא הם פני הדברים ככל ומדובר בשורת המחיר של פנטהאוז  חדש ומרווח באשקלון.

על מנת לסבר את האוזן, ריכזנו עבורכם מספר פרטי מידע על דירות הפנטהאוז שלנו:

  • בפרויקט המגורים "בריזה" , אשר ממוקם קרוב לרצועת החוף של העיר אשקלון, תעלה דירת מיני-פנטהאוז בת 4 חדרים, אשר אף מאובזרת במרפסת של 40 מ"ר בין 1.9 מיליון ₪ , ל-2,090,000 ₪ בלבד.
  • בפרויקט המגורים "בריזה" – אשקלון , מחירה של דירת פנטהאוז בת חמישה חדרים ושטח של 160 מ"ר , אשר אף מתהדרת במרפסת המשתרעת על-פני 115 מ"ר , תעלה לכם 4,350,000 ₪ .
  • בפרויקט המגורים "אפגד באגמים" (מתחם רקיע) הממוקם אף הוא באשקלון, תמצאו דירות מיני פנטהאוז ודירות פנטהאוז מפוארות ומרווחות במחירים אשר נעים בין 1,497,000 ₪ ל-2,415,000 ₪ , כאשר חלק מן הדירות אף מגיעות עם מחסן צמוד ולעיתים עם מעל מקום חניה אחד.
  • בפרויקט המגורים "אפגד בעיר היין" הממוקם בשכונה החדשה בצפון מזרח העיר, סמוך לצירי תנועה מרכזיים, לכביש 4 ולתחנת הרכבת, תמצאו דירות פנטהאוז 5 ו- 6 חדרים בגדלים החל מ- 148 מ"ר ועד 190 מ"ר ומרפסות בגודל 30 מ"ר ועד 89 מ"ר, במחירים הנעים בין 2,200,000 ₪ לבין 2,650,000 ₪

פנטהאוז למכירה באשקלון: מושלם למשפחה שלכם!

אשקלון היא עיר אידיאלית לזוגות, ליחידים ולמשפחות כאחד. באשקלון תוכלו למצוא דירות פנטהאוז בעלות קרבה משמעותית לבתי ספר, גני ילדים, מתנ"סים וצירי תנועה ראשיים, והן אפילו באות בעסקת חבילה עם גישה נוחה לתחבורה ציבורית.

 אחת העובדות המשמחות שנלוות למשפטים או מחשבות כמו: "בא לי לגור ליד הים – איך עושים את זה?" או: "דירת פנטהאוז  – איפה אוכל לרכוש כזו מבלי לקרוע את הכיס?" , קשורה קשר ישיר לכך שדירות הפנטהאוז כמו גם דירות המיני-פנטהאוז של אפגד באשקלון , מגיעות עם שורת מחיר אשר הופכת את כל העניין למשהו יותר בר השגה. נכון, במידה והבנק אישר לכם משכנתא בטווח כמעט ממוצע יש לומר, סביר שתוכלו להרשות לעצמכם להגיע למספר דירות פנטהאוז או מיני פנטהאוז לדוגמה. משם – נציגינו , כאן באפגד – דירות חדשות למכירה , ישמחו להעניק לכם שירות מקיף תוך מתן כלל המידע הרלוונטי לגבי דירת הפנטהאוז הרלוונטית.

איך כל זה קשור למשפחה שלכם? ובכן, חשוב לזכור כי דירות הפנטהאוז שנבנות בפרויקטי המגורים המפנקים של אפגד, הינן מרווחות, בעלות ממ"דים (ההגנה האידאלית ביותר), ומתוכננות לניצול מרבי של שטח הבית ובהתאמה לצרכי הלקוחות. הדירות נבנות מחומרי בנייה איכותיים מאוד ובעלי תו תקן ישראלי.

בין אם אתם זוג צעיר עם ילדים קטנים, ובין אם משפחה הממוקמת קצת יותר לכיוון 'אמצע הדרך' והילדים כבר בגילאי-העשרה, הרי שדירה מרווחת ומחולקת נכון מסוגלת לספק לכלל בני ובנות הבית מרחב נכון ובריא יותר אשר מאפשר קבלת פרטיות מירבית כאשר זו נחוצה.

מחפשים דירת פנטהאוז באשקלון? קבלו טיפים לקנייה מוצלחת!

אם תמיד חלמתם על דירת פנטהאוז, תוכלו למצוא פנטהאוז למכירה באשקלון וסביבתה. לפני שאתם מקבלים החלטה אודות הדירה הרצויה עבורכם, טיפ ראשון הוא לשאול את עצמכם למה אתם מצפים במסגרת החיפוש אחר הפנטהאוז המושלם; למשל, מה חשוב שיהיה בקרבת הפנטהאוז בשכונת המגורים? האם חשוב לכם שיהיה גן ילדים או מכולת או דואר בקרבת הפנטהאוז במרחק הליכה? האם חשובים לכם או לילדיכם חיי קהילה? וכמו כן, מהו התקציב שלכם ומהו המחיר המקסימלי שתוכלו לשלם בשורה התחתונה על הנכס? לאחר שתבררו את הסוגיות הללו, תהיו חכמים יותר בעת בחירת דירת-הפנטהאוז המתאימה ביותר, מתוך השפע הקיים באשקלון.

אל תוותרו על בדיקה מקדימה טרם ההחלטה הסופית. היוועצו בחברים ובני משפחה – זה תמיד יכול לתת פרספקטיבה רחבה יותר ולפתור התלבטויות עבורכם.

מעבר לשאלות והתהיות שעלו לפני שורות מספר, חשוב כמובן לדבר על עניין הבדיקה אונליין; חשוב לחפש באינטרנט ולנסות ולהיות כמה שיותר ספציפיים. בין אם אתם נעזרים בלוחות ובין אם אתם מחפשים באופן יותר חופשי ומגוון, את הממצאים שלכם השתדלו לסכם באופן שמיד נפרט אודותיו.

מרכז הארץ יקר מידי? בואו לראות פנטהאוזים ודירות מיני-פנטהאוז באשקלון!

לאחר שקיבלתם החלטה בעד רכישת דירת פנטהאוז או דירת מיני פנטהאוז, כעת כל שנותר להחליט הוא היכן לרכוש את הדירה המושלמת שלכם. אם לצורך העניין שללתם את אזור מרכז הארץ או אזור הצפון, הרי שמומלץ מאוד להציץ בדירות הפנטהאוז בעיר אשקלון.

תוכלו לחפש פנטהאוז למכירה באשקלון, ומתוך מבחר הדירות שהעיר אשקלון יודעת להציע כיום, נסו להתמקד בפרויקטי-מגורים או במיקומים בתוך העיר שהכי קורצים לכם. צרו לעצמכם רשימה אשר תכיל:

  • מיקום דירת-פנטהאוז פוטנציאלית – ממש ברמת כתובתה.
  • מספר הדירות והקומות בבניין בו ממוקמת דירת-הפנטהאוז הפוטנציאלית שלכם.
  • גודלה במ"ר של דירת הפנטהאוז או המיני-פנטהאוז.
  • מחירה של אותה דירה פוטנציאלית .
  • קרבה למוסדות לימודים או צירי תנועה ראשיים.

לאחר מילוי השדות (רבים יוצרים קבצי אקסל , אך גם רישום על דף יעשה את העבודה), הביטו ברשימה והחלו לתעדף או לשלול אופציות על-פי התנהגותם של הפרמטרים כפי שקבעתם אותם בעצמכם.

לאחר ביצוע פעולה זו תרגישו הקלה – את זה, אנו כאן באפגד – דירות חדשות למכירה באשקלון, יכולים לומר לכם בבטחה! רבים הם אותם קונים וקונות פוטנציאליים אשר שמים פעמיהם אל הדירות-לדוגמה שלנו בעיר אשקלון, וכבר כאשר אלה יוצאים את פתח אותה דירה , ניתן להבחין – לפחות בחלק מהמקרים, כי בני הזוג יוצאים עם חיוך צידי כזה שאיכשהו נמרח על שאר הפנים בלי יכולת של ממש לשלוט בו.

לרוב, יהיו אלה זוגות שממש ישבו ויצרו רשימה השוואתית שהקלה עליהם את הליך בחירת דירת הפנטהאוז; בין אם הגיעו עם לפטופ בתיק מסוגנן, ובין אם טיילו בין חדרי הדירה והמרפסת שלה עם דפדפת מלאת טבלאות מקושקשות, הרי שאותם דיירים פוטנציאליים יודעים היטב מה הם עושים, ומבינים כי הסדר בו הם נוקטים מסייע להם רבות "להיסגר" על דירת הפנטהאוז שהם הכי רוצים.

אם גם אתם נמצאים בלב-ליבו של הליך חיפוש דירות מרווחות למכירה; דירות ארבעה חדרים, דירות חמישה ושישה חדרים (חלקן באופן טבעי תהיינה דירות פנטהאוז למכירה באשקלון), נשמח אם תקפצו לאחד הפרויקטים שלנו ("אגמים" , "בריזה" ו"עיר היין"), על-מנת להתרשם כראוי מהטוב שהשכונות שאנו בונים מציעות , ובעבור הגעה נכונה להחלטה הנכונה.