שירות לקוחות - אפגד - מרגישים בבית | דירות חדשות למכירה
x

הצהרת נגישות

אנו, חברת אפגד בע"מ מעניקים חשיבות במתן שירות שוויוני לכל אדם ועושים את מירב המאמצים לשפר את השירות שניתן לאנשים בעלי לקויות שונות ואשר זקוקים להנגשה. לשם כך אנו משקיעים מאמצים ומשאבים בהנגשת אתר האינטרנט. מטרת ההנגשה הינה להקל על השימוש באתר, וכן להפוך את המידע לזמין יותר עבור אנשים אשר מתקשים להשתמש באתרי אינטרנט לא מונגשים.

מה זה אתר נגיש?
אתר נגיש מאפשר לאנשים עם מגוון רחב של לקויות, כגון לקות ראייה, לקות שמיעה, לקות תנועה, לקות למידה ועוד להשתמש באתר אינטרנט מסוים ביעילות מירבית, לצורך קבלת המידע שבאתר ו/או ביצוע פעולות באתר האינטרנט.

ההתאמות שבוצעו באתר האינטרנט

על מנת לאפשר גלישה בנוחות ובקלות, הונגש אתר האינטרנט ברמה של AA, בהתאם לתקן הישראלי 5568 .

האתר נבנה בהתאם להוראות הנגישות המופיעות ב – W3C's Web Content Accessibility Guidelines 2.0, level AA

להלן חלק מהפעולות שבוצעו במסגרת הנגשת אתר האינטרנט:

      • אמצעי הניווט וההתמצאות באתר פשוטים ונוחים לשימוש.
      • תכני האתר כתובים בשפה פשוטה וברורה ומאורגנים היטב באמצעות כותרות ורשימות.
      • מבנה קבוע ואחיד לכלל תתי האתרים והדפים באתר.
      • האתר מותאם לצפייה בסוגי הדפדפנים השונים (כמו Chrome, Mozila).
      • התאמת האתר לסביבות עבודה ברזולוציות שונות.
      • לאובייקטים הגראפיים יש חלופה טקסטואלית (alt).
      • האתר מאפשר שינוי גודל הגופן על ידי שימוש במקש CTRL וגלגלת העכבר.
      • – הקישורים באתר ברורים ומכילים הסבר לאן הם מקשרים.
      • – אפשרות לשנות את הצבעים באתר באמצעות לחיצה על כפתור הרקע באתר.

סייגים לנגישות

יש לציין כי למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר, יתכן ויתגלו חלקים באתר שטרם נגישים. אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר כחלק ממחויבותנו לאפשר שימוש בו עבור כלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות

הנגשת מסמכים

אנו  בעיצומו של תהליך הנגשת מסמכי האתר. הנגשת המסמכים מתבצעת בהתאם לרלוונטיות הקבצים ולתאריך העדכון שלהם. במידה ונתקלתם בקובץ שאינו נגיש, והנכם זקוקים להתאמות נגישות, אנא פנו אל רכזת הנגישות לפי הפירוט בהמשך.

רכזת נגישות

בחברתנו ישנה רכזת נגישות אשר אחראית על נגישות אתר האינטרנט. אנו מזמינים כל אחד מכם לפנות אלינו ואל רכזת הנגישות בכל נושא הקשור לכך. אם במהלך הגלישה נתקלתם בבעיה בנושא נגישות, אנא צרו עימנו קשר באחד מהאמצעים הבאים:

דוא"ל: [email protected]

טל': 08-6792000

שירות איכותי וליווי אישי באווירה משפחתית

חברת אפגד חרטה על דגלה ביצוע עבודות בניה ברמה גבוהה ואיכותית, תוך הקפדה על מקצועיות, מתן שירות איכותי ויחס אישי. כדי לעמוד בהתחייבות זו הקימה החברה את מחלקת שרות הלקוחות שנועדה לשמש מתווך בין הלקוח לחברה. עובדי המחלקה הינם בעלי תודעת שרות גבוהה והחברה הפקידה בידיהם את הכלים לספק מענה מהיר, יעיל, אמין ומקצועי לכל שאלה שתופנה אליהם, אם בטלפון, בפקס, במייל או בדואר. כל עובדי החברה חולקים מטרה אחת משותפת ומרכזית והיא לתת את השרות המיטבי ללקוחות החברה מתוך מחויבות עמוקה וידיעה כי מדובר בהליכה משותפת לאורך זמן ורצון כן להפוך את הלקוחות שלנו לנציגי המכירות הטובים ביותר.

שירות לקוחות לפני אכלוס

מתן שירות עד לקבלת מפתח לדירה החדשה

שירות לקוחות לפני אכלוס מחיר למשתכן

מתן שירות לרוכשים דרך תוכנית מחיר למשתכן, עד לקבלת מפתח לדירה החדשה

שירות לקוחות לאחר אכלוס

מתן שירות מרגע קבלת המפתח לדירה החדשה

העברת זכויות

מתן שירות בנושאי רישום והעברת זכויות עד למועד הרישום של הדירה בטאבו

שירות לקוחות לפני אכלוס

שירות לקוחות אישי מהרכישה ועד קבלת הדירה
מענה יינתן בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00-15:30

להצגת פרטי ההתקשרות לנציג/ה הרלוונטיים בחרו את הפרויקט המבוקש

שירות לקוחות לפני אכלוס מחיר למשתכן

שירות לקוחות אישי מהרכישה ועד קבלת הדירה – לרוכשים דרך תוכנית מחיר למשתכן
מענה יינתן בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00-15:30

פרטי התקשרות

שירות לקוחות לאחר אכלוס

שירות לקוחות אישי מרגע קבלת המפתח לדירה החדשה
מענה יינתן בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00-15:30

להצגת פרטי ההתקשרות לנציג/ה הרלוונטיים בחרו את הפרויקט המבוקש

העברת זכויות

שירות לקוחות אישי בנושא העברת זכויות
מענה יינתן בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00-15:30

פרטי התקשרות