דירות למכירה באשקלון - כל הפרטים החשובים - אפגד - מרגישים בבית | דירות חדשות למכירה
x

הצהרת נגישות

אנו, חברת אפגד בע"מ מעניקים חשיבות במתן שירות שוויוני לכל אדם ועושים את מירב המאמצים לשפר את השירות שניתן לאנשים בעלי לקויות שונות ואשר זקוקים להנגשה. לשם כך אנו משקיעים מאמצים ומשאבים בהנגשת אתר האינטרנט. מטרת ההנגשה הינה להקל על השימוש באתר, וכן להפוך את המידע לזמין יותר עבור אנשים אשר מתקשים להשתמש באתרי אינטרנט לא מונגשים.

מה זה אתר נגיש?
אתר נגיש מאפשר לאנשים עם מגוון רחב של לקויות, כגון לקות ראייה, לקות שמיעה, לקות תנועה, לקות למידה ועוד להשתמש באתר אינטרנט מסוים ביעילות מירבית, לצורך קבלת המידע שבאתר ו/או ביצוע פעולות באתר האינטרנט.

ההתאמות שבוצעו באתר האינטרנט

על מנת לאפשר גלישה בנוחות ובקלות, הונגש אתר האינטרנט ברמה של AA, בהתאם לתקן הישראלי 5568 .

האתר נבנה בהתאם להוראות הנגישות המופיעות ב – W3C's Web Content Accessibility Guidelines 2.0, level AA

להלן חלק מהפעולות שבוצעו במסגרת הנגשת אתר האינטרנט:

      • אמצעי הניווט וההתמצאות באתר פשוטים ונוחים לשימוש.
      • תכני האתר כתובים בשפה פשוטה וברורה ומאורגנים היטב באמצעות כותרות ורשימות.
      • מבנה קבוע ואחיד לכלל תתי האתרים והדפים באתר.
      • האתר מותאם לצפייה בסוגי הדפדפנים השונים (כמו Chrome, Mozila).
      • התאמת האתר לסביבות עבודה ברזולוציות שונות.
      • לאובייקטים הגראפיים יש חלופה טקסטואלית (alt).
      • האתר מאפשר שינוי גודל הגופן על ידי שימוש במקש CTRL וגלגלת העכבר.
      • – הקישורים באתר ברורים ומכילים הסבר לאן הם מקשרים.
      • – אפשרות לשנות את הצבעים באתר באמצעות לחיצה על כפתור הרקע באתר.

סייגים לנגישות

יש לציין כי למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר, יתכן ויתגלו חלקים באתר שטרם נגישים. אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר כחלק ממחויבותנו לאפשר שימוש בו עבור כלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות

הנגשת מסמכים

אנו  בעיצומו של תהליך הנגשת מסמכי האתר. הנגשת המסמכים מתבצעת בהתאם לרלוונטיות הקבצים ולתאריך העדכון שלהם. במידה ונתקלתם בקובץ שאינו נגיש, והנכם זקוקים להתאמות נגישות, אנא פנו אל רכזת הנגישות לפי הפירוט בהמשך.

רכזת נגישות

בחברתנו ישנה רכזת נגישות אשר אחראית על נגישות אתר האינטרנט. אנו מזמינים כל אחד מכם לפנות אלינו ואל רכזת הנגישות בכל נושא הקשור לכך. אם במהלך הגלישה נתקלתם בבעיה בנושא נגישות, אנא צרו עימנו קשר באחד מהאמצעים הבאים:

דוא"ל: [email protected]

טל': 08-6792000

אם בעבר העדיפו רבים לרכוש דירות במרכז בשל הקרבה למקומות תעסוקה, מקומות בילוי ואפשרויות חינוך מגוונות, כיום זה כבר ממש לא כך ורבים מבינים כי דווקא מגורים באזורים אחרים בארץ יכולים להציע איכות חיים גבוהה הרבה יותר. לדוגמא, רכישת דירה חדשה באשקלון יכולה להציע לכם את כל מה שחלמתם עליו מבלי שתצטרכו להוציא הון עתק על דיור, חינוך ראוי וקרבה לעבודה. הנה מספר פרטים ששווה לדעת על רכישת דירה באשקלון:

דירות למכירה באשקלון – הכירו את העיר

כידוע, אשקלון היא עיר חוף הממוקמת במחוז הדרומי של ישראל. זוהי אחת מהערים העתיקות ביותר בעולם ויש לה היסטוריה מפוארת ועשירה. בדומה לתל-אביב, הרצליה ונתניה, אשקלון גם היא עיר חוף עם גישה קלה לים, מה שהופך דירות חדשות למכירה באשקלון לאטרקטיביות עוד יותר. הודות לקרבה של אשקלון לתל-אביב ולתחנת הרכבת הממוקמת בעיר, תוכלו להגיע למרכז תוך שעה בלבד. לכן, דירות חדשות למכירה באשקלון מתאימות גם למי שעובד באזור תל-אביב, רמת-גן וגבעתיים.

דירות חדשות למכירה באשקלון – לזוגות צעירים ולמשפחות עם ילדים

רצועת חוף מהפנטת המשתרעת על-פני 11 קילומטרים, שמש של שקיעה שמלטפת בחומה ומלווה כמעט כל אתנחתא במרפסת לאחר יום עבודה עמוס; כשאומרים 'דירות חדשות באשקלון' . באותה הנשימה חשוב לומר כי בעיר יש גם חיי חברה ופנאי עשירים, הודות להיכל התרבות המפואר שישנו בעיר, המסעדות הנהדרות, הקניונים, הטיילת ועוד.

זוהי עוד סיבה לכך שהמון זוגות צעירים מחליטים לבדוק דירות למכירה באשקלון כמקום להתחיל בו את חייהם המשותפים.

 בעיר יש גם פארקים בהם ניתן לעשות פעילות ספורטיבית או סתם לבלות עם המשפחה בשמש. ישנם גם גני שעשועים בהם אפשר לשחק בכיף עם הילדים. לכן, דירות למכירה באשקלון מתאימות גם למשפחות עם ילדים או בני זוג המתכננים להרחיב את המשפחה. גם מערכת החינוך זוכה להשקעה רבה מטעם העירייה. כפי שאתם וודאי כבר מבינים דירות חדשות למכירה באשקלון הן בחירה מדהימה גם לזוגות צעירים וגם למשפחות.

דירות חדשות למכירה באשקלון – האם מדובר בהשקעה חכמה?

קניית דירה אינה תמיד מיועדת למגורים, לעיתים היא מיועדת להשקעה בלבד. בנוסף, לעיתים הדירה שקניתם בזמן הזה תהיה שווה הרבה יותר בהמשך הדרך כך שישתלם למכור אותה ולרכוש אחת אחרת. רכישת דירות חדשות למכירה באשקלון זו השקעה נהדרת. אזור הדרום מתפתח ללא הרף והמדינה משקיעה בכך מאמצים רבים. יחד עם זאת כרגע המחירים של דירות למכירה באשקלון עדיין נמוכים יותר מאשר בערי המרכז. משמעות הדבר היא שהתשואה אותה ניתן יהיה להפיק בעתיד מדירה שתרכשו כעת תהיה עצומה.

אם כך, דירות למכירה באשקלון ללא ספק מתאימות כנכס להשקעה אך גם למגורים. הבחירה האידיאלית תהיה לשלב בין השתיים. כלומר, לרכוש דירות חדשות למכירה באשקלון כעת, במחיר נוח ולמכור בעתיד כשמחיר הדירה יעלה וכבר לא יהיה נחוץ לכם כל החלל הזה.

איך בוחרים דירות למכירה באשקלון שיתאימו לצרכים שלכם?

באשקלון יש לא מעט שכונות חדשות בהן תוכלו למצוא דירות למכירה באשקלון עם פרויקטי-בנייה מרשימים. יחד עם זאת תוכלו גם למצוא דירות חדשות למכירה באשקלון גם באזורים שאינם חדשים. הכי חשוב כשמחפשים דירות למכירה באשקלון הוא לבדוק את הסביבה בה הדירה ממוקמת. אם אתם מתכננים להביא ילדים בזמן הקרוב או שכבר יש לכם ילדים, וודאו שהדירה קרובה למוסדות חינוך איכותיים. אם אתם זוג צעיר שעובד במרכז, נסו להתמקם באזור בו יש גישה נוחה לרכבת, לתחבורה ציבורית אחרת או לכבישים המהירים היוצאים מהעיר.

מומלץ לבצע מחקר על השכונות השונות בעיר. אם תוכלו, מומלץ אפילו לבקר בשכונות השונות כדי לראות את המקום ממקור ראשון ולקבל את התחושה של הסביבה. כאשר אתם רוכשים דירה אתם גם מקבלים עמה סביבה ואווירה שכדאי לוודא שהן מתאימות לכם.

טרם בחירת הדירה וודאו שאתם אוהבים את הדרך בה היא מחולקת, את כיווני האוויר שלה, את העיצוב ועוד. זכרו כי לאחר שרכשתם דירה אתם צפויים להתגורר בה זמן לא מבוטל ולכן כדאי שתיהנו מכל רגע. בדקו גם את יזם הפרויקט והבינו איזה ניסיון יש לו. בדקו האם היזם הוא גם הקבלן המבצע ובאיזה שלב נמצא הפרויקט. חשוב אף לציין כי רוב הקרקעות במדינה שייכות למינהל מקרקעי ישראל – לרבות קרקעות פרטיות, כאשר בסוף הליך הרכישה הדירות נרשמות בטאבו על שם הרוכשים. לעיתים האכלוס בדירה הוא לא מיידי והפרויקט כלל אינו גמור, לכן עליכם להיות רגועים ובטוחים שאתם בידיים טובות ואמינות.

מרגישים שעדיין יש לכם שאלות על הדירות החדשות שלנו באשקלון?
נשמח לענות על כל שאלה!