דירות חדשות למכירה - 8 עובדות חשובות - אפגד - מרגישים בבית | דירות חדשות למכירה
x

הצהרת נגישות

אנו, חברת אפגד בע"מ מעניקים חשיבות במתן שירות שוויוני לכל אדם ועושים את מירב המאמצים לשפר את השירות שניתן לאנשים בעלי לקויות שונות ואשר זקוקים להנגשה. לשם כך אנו משקיעים מאמצים ומשאבים בהנגשת אתר האינטרנט. מטרת ההנגשה הינה להקל על השימוש באתר, וכן להפוך את המידע לזמין יותר עבור אנשים אשר מתקשים להשתמש באתרי אינטרנט לא מונגשים.

מה זה אתר נגיש?
אתר נגיש מאפשר לאנשים עם מגוון רחב של לקויות, כגון לקות ראייה, לקות שמיעה, לקות תנועה, לקות למידה ועוד להשתמש באתר אינטרנט מסוים ביעילות מירבית, לצורך קבלת המידע שבאתר ו/או ביצוע פעולות באתר האינטרנט.

ההתאמות שבוצעו באתר האינטרנט

על מנת לאפשר גלישה בנוחות ובקלות, הונגש אתר האינטרנט ברמה של AA, בהתאם לתקן הישראלי 5568 .

האתר נבנה בהתאם להוראות הנגישות המופיעות ב – W3C's Web Content Accessibility Guidelines 2.0, level AA

להלן חלק מהפעולות שבוצעו במסגרת הנגשת אתר האינטרנט:

      • אמצעי הניווט וההתמצאות באתר פשוטים ונוחים לשימוש.
      • תכני האתר כתובים בשפה פשוטה וברורה ומאורגנים היטב באמצעות כותרות ורשימות.
      • מבנה קבוע ואחיד לכלל תתי האתרים והדפים באתר.
      • האתר מותאם לצפייה בסוגי הדפדפנים השונים (כמו Chrome, Mozila).
      • התאמת האתר לסביבות עבודה ברזולוציות שונות.
      • לאובייקטים הגראפיים יש חלופה טקסטואלית (alt).
      • האתר מאפשר שינוי גודל הגופן על ידי שימוש במקש CTRL וגלגלת העכבר.
      • – הקישורים באתר ברורים ומכילים הסבר לאן הם מקשרים.
      • – אפשרות לשנות את הצבעים באתר באמצעות לחיצה על כפתור הרקע באתר.

סייגים לנגישות

יש לציין כי למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר, יתכן ויתגלו חלקים באתר שטרם נגישים. אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר כחלק ממחויבותנו לאפשר שימוש בו עבור כלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות

הנגשת מסמכים

אנו  בעיצומו של תהליך הנגשת מסמכי האתר. הנגשת המסמכים מתבצעת בהתאם לרלוונטיות הקבצים ולתאריך העדכון שלהם. במידה ונתקלתם בקובץ שאינו נגיש, והנכם זקוקים להתאמות נגישות, אנא פנו אל רכזת הנגישות לפי הפירוט בהמשך.

רכזת נגישות

בחברתנו ישנה רכזת נגישות אשר אחראית על נגישות אתר האינטרנט. אנו מזמינים כל אחד מכם לפנות אלינו ואל רכזת הנגישות בכל נושא הקשור לכך. אם במהלך הגלישה נתקלתם בבעיה בנושא נגישות, אנא צרו עימנו קשר באחד מהאמצעים הבאים:

דוא"ל: [email protected]

טל': 08-6792000

ההחלטה לרכוש דירה יכולה להיעשות לעיתים מתוך רצון לרכוש נכס להתגורר בו או בכדי ליצור השקעה שתניב לנו רווחים. כך או כך מדובר בהחלטה בעלת משקל רב הכרוכה בהוצאה לא מבוטלת. לכן, לפני שעושים את הבחירה בנכס מומלץ לבחור האם לרכוש דירה חדשה מהקבלן או שאולי דווקא עדיף לרכוש דירה יד שנייה. הנה שמונה עובדות חשובות שכדאי לדעת על רכישת דירה חדשה, שיסייעו לכם בבחירתכם:

דירות חדשות למכירה חפות מנזקים של המבנה

כאשר רוכשים דירה יד שנייה בבניין ישן, זהו בניין שעבר לא מעט דיירים ומאורעות שונים לכן סביר שהבניין והדירות יצברו מידה מסוימת של נזק. בנוסף, במבנים ישנים ישנן גם תשתיות ישנות כך שהצינורות אולי לא מה שהיו פעם ולכן עשויות להיות נזילות, או שהקירות מצהיבים או מתקלפים. דירות חדשות למכירה הן מה שנקרא
"חדשות מהניילונים", כך שלא הצטבר כלל בלאי בתשתיות או במבנה. בסופו של דבר תוכלו להתגורר במקום במשך שנים רבות לפני שתצטרכו לעשות תיקונים בדירה. בנוסף, כשרוכשים דירה חדשה מקבלן, זכאים גם לתיקוני שנת בדק, בהתאם לחוק מכר דירות.

הקפידו לבדוק את הסביבה בה נמצאות דירות חדשות למכירה

לא פעם דירות למכירה נבנות בשכונות חדשות ומדובר במקרים רבים בפרויקטים נרחבים של בנייה – כדוגמת "עיר היין" באשקלון , פרויקט דיור בן מספר מבנים. בטרם רכישת דירות חדשות למכירה מומלץ לבחון את שטח הבנייה מבעוד מועד. אם מדובר בשכונה חדשה וודאו שיש ממנה גישה נוחה לחלקים מרכזיים באזור או לכבישים בין-עירוניים. אם יש לכם ילדים בדקו היכן מתוכננים להיבנות מוסדות הלימוד והפארקים השונים. דירה הנמצאת בסביבה שאינה מתאימה לסגנון חייכם לא תהיה שווה את ההשקעה.

בדקו האם ניתן לעשות שדרוגים של דירות חדשות למכירה הנמצאות בבנייה

כאשר בודקים דירות חדשות למכירה בפרויקט שבנייתו טרם הסתיימה, ניתן יהיה לעיתים להוסיף שדרוגים על-פי בקשה ותשלום נוסף. לעיתים אפילו תקבלו מספר אופציות לגבי הריצוף, סוגי התריסים, סוג השיש במטבח ועוד, כדי שתוכלו מראש להתאים את הדירה אליכם.

דירות למכירה – בדקו את התשתיות המתוכננות מבעוד מועד

בעולם המודרני אנו נהנים מתשתיות רבות ההופכות את חיינו לקלים הרבה יותר. אנו זוכים לאספקה של מים נקיים, חיבור לחשמל, חיבור לגז וחיבור לטלפון. כל אלה כמובן נכללים בפרויקטים של דירות חדשות למכירה אך מומלץ לבדוק באיזה כמות ובאילו מיקומים. לדוגמה, אם כמות נקודות החשמל בדירה אינם מספיקים לאורח חייכם ולדרך בה רציתם לרהט את הדירה, ניתן לבקש מהקבלן שיוסיף נקודות חיבור. כדאי לדעת כי לעיתים דרישה זו תלווה בתשלום נוסף.

כדאי לחפש דירות חדשות למכירה מחוץ לתל אביב (לפחות ברוב המקרים)

כאשר אתם בוחנים את אפשרויות הרכישה שלכם, הרשו לעצמכם לשקול גם דירות חדשות למכירה הממוקמות מחוץ לתל-אביב, גבעתיים, רמת גן או פתח תקווה. ערך רב טמון בחיפושן של דירות חדשות למכירה דווקא מחוץ לאזור גוש דן, היות וברוב המקרים, דירות למכירה שאינן נחלת גוש-דן תוצענה למכירה במחירים הרבה יותר אטרקטיביים לעומת טווח המחירים אשר רלוונטי באזור גוש דן.  משמעות הדבר היא שתוכלו לרכוש דירה גדולה יותר במסגרת התקציב שהגדרתם לעצמכם. בנוסף, דירות חדשות למכירההממוקמות באזור הפריפריה נמצאות לא פעם באזורים מתפתחים בעלי-פוטנציאל רב ככל ומדובר בהתהוות של מרכז חיים שוקק ומתאים לגידול משפחה, כמו גם האפשרות לעליית ערכו של הנכס על ציר הזמן.

דירות חדשות למכירה הן בטוחות יותר

מדינת ישראל נמצאת במיקום גאוגרפי המעמיד אותנו בסיכון לרעידות אדמה משמעותיות בעתיד. בנוסף ישנו גם סיכון של פגעי מזג אוויר ובמקרה של המדינה שלנו למרבה הצער, עשויים להיות גם סיכונים מדיניים. דירות למכירה מקבלן נבנות על פי סטנדרט בטיחות גבוה הרבה יותר מהדירות הישנות, כך שמדובר גם בבחירה בטיחותית יותר.

אל תתביישו לבקש מהקבלן להציג אישורי בנייה

כפי שכבר ציינו קודם לכן, דירות למכירה דורשות השקעה כספית רבה ולכן הגיוני שתרצו לדעת שאתם בטוחים. לכן, אין כלל סיבה לחשוש לבקש מהקבלן שיציג בפניכם את היתרי הבנייה הרלוונטיים לדירה אותה אתם מעוניינים לרכוש. לא משנה באיזה אזור בארץ אתם בודקים דירות חדשות למכירה, קבלן מקצועי לא יהסס להציג בפניכם היתר. תוודאו גם קבלת ערבות חוק מכר, בהתאם לחוק.

בדקו טרם הרכישה מיהם בעלי הקרקע

עניין שחשוב להקדיש לו מספר רגעים הוא נושא ההתייעצות מול עו"ד מתחום הנדל"ן (עו"ד מקרקעין); בראש ובראשונה חשוב לציין כי קניית דירה מבעל זכויות בקבוצת רכישה , בבסיסה – אינה דומה לקניית דירה מקבלן. באותה מידה , גם רכישת דירה יד 2 תהיה שונה מרכישת דירה חדשה מקבלן.

עורך או עורכת-הדין המתמחים בתחום המקרקעין ייבצעו עבורכם בדיקות חשובות הקשורות קשר ישיר בזהות המוכר וזכויותיו בנכס. במקרה של דירות חדשות למכירה מקבלן, יש לבדוק נושאים כגון:

  • האם הנכס רשום במנהל מקרקעי ישראל?
  • האם שטחו של הנכס מוגדר נכון ברישום?
  • האם ישנן חריגות כלשהן ברישום לעומת מה שניצב אל מול עיניכם?

ככל ומדובר בדירות חדשות למכירה, הרי שהשלמת המשימה משמעה (בין השאר), הוצאה אל הפועל של אחת מהעסקאות הגדולות והמשמעותיות ביותר שאי-פעם נבצע. מסיבה זו בדיוק, חשוב באופן תהומי לוודא כי ביצענו את כלל הבדיקות החשובות טרם חתימתנו.

עדיין מחפשים דירות חדשות למכירה ומעוניינים לשאול אותנו דבר מה בנוגע לפרויקטי-הבנייה שלנו?
נשמח לענות לכם על כל שאלה.