Our service - חברת בניה ויזמות
האתר נמצא בתהליך בניה
x

הצהרת נגישות

אנו, חברת אפגד בע"מ מעניקים חשיבות במתן שירות שוויוני לכל אדם ועושים את מירב המאמצים לשפר את השירות שניתן לאנשים בעלי לקויות שונות ואשר זקוקים להנגשה. לשם כך אנו משקיעים מאמצים ומשאבים בהנגשת אתר האינטרנט. מטרת ההנגשה הינה להקל על השימוש באתר, וכן להפוך את המידע לזמין יותר עבור אנשים אשר מתקשים להשתמש באתרי אינטרנט לא מונגשים.

מה זה אתר נגיש?
אתר נגיש מאפשר לאנשים עם מגוון רחב של לקויות, כגון לקות ראייה, לקות שמיעה, לקות תנועה, לקות למידה ועוד להשתמש באתר אינטרנט מסוים ביעילות מירבית, לצורך קבלת המידע שבאתר ו/או ביצוע פעולות באתר האינטרנט.

ההתאמות שבוצעו באתר האינטרנט

על מנת לאפשר גלישה בנוחות ובקלות, הונגש אתר האינטרנט ברמה של AA, בהתאם לתקן הישראלי 5568 .

האתר נבנה בהתאם להוראות הנגישות המופיעות ב – W3C's Web Content Accessibility Guidelines 2.0, level AA

להלן חלק מהפעולות שבוצעו במסגרת הנגשת אתר האינטרנט:

      • אמצעי הניווט וההתמצאות באתר פשוטים ונוחים לשימוש.
      • תכני האתר כתובים בשפה פשוטה וברורה ומאורגנים היטב באמצעות כותרות ורשימות.
      • מבנה קבוע ואחיד לכלל תתי האתרים והדפים באתר.
      • האתר מותאם לצפייה בסוגי הדפדפנים השונים (כמו Chrome, Mozila).
      • התאמת האתר לסביבות עבודה ברזולוציות שונות.
      • לאובייקטים הגראפיים יש חלופה טקסטואלית (alt).
      • האתר מאפשר שינוי גודל הגופן על ידי שימוש במקש CTRL וגלגלת העכבר.
      • – הקישורים באתר ברורים ומכילים הסבר לאן הם מקשרים.
      • – אפשרות לשנות את הצבעים באתר באמצעות לחיצה על כפתור הרקע באתר.

סייגים לנגישות

יש לציין כי למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר, יתכן ויתגלו חלקים באתר שטרם נגישים. אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר כחלק ממחויבותנו לאפשר שימוש בו עבור כלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות

הנגשת מסמכים

אנו  בעיצומו של תהליך הנגשת מסמכי האתר. הנגשת המסמכים מתבצעת בהתאם לרלוונטיות הקבצים ולתאריך העדכון שלהם. במידה ונתקלתם בקובץ שאינו נגיש, והנכם זקוקים להתאמות נגישות, אנא פנו אל רכזת הנגישות לפי הפירוט בהמשך.

רכזת נגישות

בחברתנו ישנה רכזת נגישות אשר אחראית על נגישות אתר האינטרנט. אנו מזמינים כל אחד מכם לפנות אלינו ואל רכזת הנגישות בכל נושא הקשור לכך. אם במהלך הגלישה נתקלתם בבעיה בנושא נגישות, אנא צרו עימנו קשר באחד מהאמצעים הבאים:

דוא"ל: hila@efgad.co.il

טל': 08-6792000

לוגו של חברת אפגד

Service and personal support to the customer in a family atmosphere

Efgad has committed itself to carrying out construction work of a high standard and quality, while ensuring professionalism, quality service and personal attention. In order to meet this commitment, the Company established the Customer Service Department, which was intended to act as a mediator between the customer and the Company.

The company’s customer service department is at the disposal of its customers at all stages of the construction process, with high availability and a courteous response. The employees of the department have a high level of service awareness and the company entrusted them with the tools to provide a quick, efficient, reliable and professional response to any questions that may be addressed to them, whether by telephone, fax, mail or mail. All our employees share one common goal: to provide the best service to the company’s customers, out of a deep commitment and knowledge that this is a joint walk over the years and a sincere desire to make our customers the best sales representatives. Have you joined the Efgad family? We are with you and for you all the way.

 

 

Service and personal support to the client from purchase until entering their new apartment

From the moment you sign the registration form, one of the company representatives will be at your service on a regular basis and will accompany you until the moment you receive possession of the apartment.

This service includes:

  • Your representation before the company’s management with any request or wish you wish to raise.
  • Guidance throughout the purchase process.
  • Providing advice in planning and making payments according to your options.
  • The invention of a surety under the Sale of Apartments Law for any payment you make to the Company.
  • Reporting to the authorities on time.
  • The invention of all documents required by the bank, for the receipt of your mortgage.
  • Accompanying the process of handing over the possession to your hands to your satisfaction.
  • Registration of rights in the apartment on your behalf.
  • Effective customer service after receiving the apartment.

משרדי אפגד

 

Service and personal guidance in the process of receiving the apartment

Once the apartment has been prepared by the engineering department and a moment before it is delivered to you, a customer service representative performs quality control to the apartment. The agent checks the apartment as if it were his own and reports all the faults to the crew on the ground. This process of delivering quality control is done to ensure your satisfaction when the apartment will be delivered to you, after making the necessary repairs.

Service and personal support after moving to your new home

From the moment of receipt of the apartment will continue to be at your disposal customer service department. The service includes personal attention to each tenant and immediate response to any request. If you do not find an immediate solution to your problem, the company engineer will arrive at your apartment and in some cases another professional will send instructions to the area in order to provide an appropriate response to your problem. In addition, as part of our services, we are responsible for the follow-up after receiving the apartment, making repairs to the satisfaction of the tenant and the responsibility for making repairs in the annual check.

 

 

The company provides warranty under the Sale Law. We believe that all of our residents are part of the Efgad family and we will be happy to serve you even after the year of checking, in every inquiry, a question and a request that will arise even after several years.

Ask us Anything

Share with Us

גודל פונט
ניגודיות