מחפשים דירה שהיא יותר משורת מחיר? חשבו פרויקטים חדשים באשקלון - אפגד - מרגישים בבית | דירות חדשות למכירה
x

הצהרת נגישות

אנו, חברת אפגד בע"מ מעניקים חשיבות במתן שירות שוויוני לכל אדם ועושים את מירב המאמצים לשפר את השירות שניתן לאנשים בעלי לקויות שונות ואשר זקוקים להנגשה. לשם כך אנו משקיעים מאמצים ומשאבים בהנגשת אתר האינטרנט. מטרת ההנגשה הינה להקל על השימוש באתר, וכן להפוך את המידע לזמין יותר עבור אנשים אשר מתקשים להשתמש באתרי אינטרנט לא מונגשים.

מה זה אתר נגיש?
אתר נגיש מאפשר לאנשים עם מגוון רחב של לקויות, כגון לקות ראייה, לקות שמיעה, לקות תנועה, לקות למידה ועוד להשתמש באתר אינטרנט מסוים ביעילות מירבית, לצורך קבלת המידע שבאתר ו/או ביצוע פעולות באתר האינטרנט.

ההתאמות שבוצעו באתר האינטרנט

על מנת לאפשר גלישה בנוחות ובקלות, הונגש אתר האינטרנט ברמה של AA, בהתאם לתקן הישראלי 5568 .

האתר נבנה בהתאם להוראות הנגישות המופיעות ב – W3C's Web Content Accessibility Guidelines 2.0, level AA

להלן חלק מהפעולות שבוצעו במסגרת הנגשת אתר האינטרנט:

      • אמצעי הניווט וההתמצאות באתר פשוטים ונוחים לשימוש.
      • תכני האתר כתובים בשפה פשוטה וברורה ומאורגנים היטב באמצעות כותרות ורשימות.
      • מבנה קבוע ואחיד לכלל תתי האתרים והדפים באתר.
      • האתר מותאם לצפייה בסוגי הדפדפנים השונים (כמו Chrome, Mozila).
      • התאמת האתר לסביבות עבודה ברזולוציות שונות.
      • לאובייקטים הגראפיים יש חלופה טקסטואלית (alt).
      • האתר מאפשר שינוי גודל הגופן על ידי שימוש במקש CTRL וגלגלת העכבר.
      • – הקישורים באתר ברורים ומכילים הסבר לאן הם מקשרים.
      • – אפשרות לשנות את הצבעים באתר באמצעות לחיצה על כפתור הרקע באתר.

סייגים לנגישות

יש לציין כי למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר, יתכן ויתגלו חלקים באתר שטרם נגישים. אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר כחלק ממחויבותנו לאפשר שימוש בו עבור כלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות

הנגשת מסמכים

אנו  בעיצומו של תהליך הנגשת מסמכי האתר. הנגשת המסמכים מתבצעת בהתאם לרלוונטיות הקבצים ולתאריך העדכון שלהם. במידה ונתקלתם בקובץ שאינו נגיש, והנכם זקוקים להתאמות נגישות, אנא פנו אל רכזת הנגישות לפי הפירוט בהמשך.

רכזת נגישות

בחברתנו ישנה רכזת נגישות אשר אחראית על נגישות אתר האינטרנט. אנו מזמינים כל אחד מכם לפנות אלינו ואל רכזת הנגישות בכל נושא הקשור לכך. אם במהלך הגלישה נתקלתם בבעיה בנושא נגישות, אנא צרו עימנו קשר באחד מהאמצעים הבאים:

דוא"ל: [email protected]

טל': 08-6792000

אשקלון מתחדשת במגוון רחב של דירות ובתים פרטיים בכל רחבי העיר, שכונות חדשות נבנות בה מדי יום וזוגות צעירים ומשקיעים נוהרים אליה.

אם אתם מחפשים היום פרויקטים חדשים באשקלוןתגלו כי המבחר עצום. אתם יכולים לבחור במגדלי קומות, בבנייני בוטיק, בפנטהאוזים או במבנים חדשים. כמו כן, מתבצעת בעיר גם התחדשות עירונית במסגרת פרויקט תמ"א 38/2, הידועה בשם פינוי בינוי. במסגרת התוכניות הללו נהרסים מבנים ישנים ומוקמים מבנים חדשים במקומם.

העיר מציעה סביבה צעירה וירוקה, חוף ים מפנק, ומתחמים ארכיאולוגיים מעניינים. לא בכדי היא הייתה עיר ראשית כבר בתקופה הקדומה והיום היא בית של 135,000 תושבים. על־פי התוכניות בעיר, פתרונות תעסוקה חדשים יגדילו את מספר התושבים בעשור הקרוב בעוד עשרות אלפים. תושבי הערים השכנות מביטים בעיר ורואים פרויקטים חדשים באשקלוןהנבנים בסטנדרט גבוה ועוברים אליה לצורך עבודה ומגורים.

פרויקטים חדשים באשקלון משנים את תמונת העיר

מתיחת פנים של העיר מתחילה קודם כל בתשתיות שלה. כיום, העיר משקיעה סכום גבוה בתיקון תשתיות ויוצרת שילוב בין חדש לוותיק. בעיר נבנות היום שכונות חדשות כמו "עיר היין" ושכונות נוספות שצפויות להפוך את העיר למתחם אורבני משגשג. כאשר נבנים פרויקטים חדשים באשקלון נבנים לידם גם כבישים חדשים ומבני ציבור. ניתן למצוא בכל שכונה בתי כנסת, גנים, מתנ"סים ומתחמי בילוי והסעדה שמאפשרים לתושבי העיר ליהנות מאיכות חיים גבוהה.

העיר הדרומית המבוקשת ביותר – מדוע כולם מתעניינים ברכישת פרויקטים חדשים באשקלון?

כאשר חושבים על דירות חדשות למכירה , חשוב לציין כי לאחרונה, פורסם כי העיר נמצאת על פי נתוני הלמ"ס במקום הראשון מבחינת מכירת דירות. בתוך שלושה חודשים במהלך החודשים ספטמבר, אוקטובר ונובמבר 2020 נמכרו בה מעל 800 דירות. חלק מהדירות נבנו במסגרת פרויקטים חדשים באשקלון ואחרות הן דירות יד שניה. לא בכדי היום גם זוגות צעירים מחפשים דירה בעיר, וגם משקיעי נדל"ן שמבינים את הפוטנציאל של רכישת נכס במחיר סביר עם תשואה כפולה ביחס לנכסים באזור מרכז הארץ.

כל מה שחשוב לדעת על פרויקטים חדשים באשקלון

כאשר בוחנים את העיר אשקלון, יש לבחון גם את הפרויקטים החדשים הנבנים בה וגם את היתרונות שהם מציעים מבחינת המיקום בעיר. שני היבטים חשובים מאד בתחום זה: תחבורה ותעסוקה.

תחבורה

לצד היתרונות שיש מבחינת תעסוקה ואיכות חיים באשקלון, גם תחום התחבורה מפותח בה. ניתן להגיע היום מאשקלון לצפון ולדרום הארץ באמצעות רכבת. מאז שנפתחה היציאה הצפונית מהעיר, זמן ההגעה ברכב למרכז הארץ התקצר משמעותית וכבישים בין־עירוניים מושקעים הופכים את הדרך לקלילה ולמהירה במיוחד. לכן פרויקטים חדשים באשקלון הפכו להיות מבוקשים גם על־ידי משפחות שהחליטו לעזוב את ערי המרכז ובחרו באיכות חיים גבוהה יותר, שטחים ירוקים מרובים וסביבה שבה ניתן לחיות במחיר סביר בלי להוציא את כל המשכורת על בילויים, מסעדות ושכ"ד. זוגות צעירים רבים קונים בעיר את דירתם הראשונה ומשווקי פרויקטים חדשים באשקלון מספרים על פריחה משמעותית של שוק הדיור במקום.

תעסוקה באשקלון

לצד מבני מגורים המוקמים בתוך פרויקטים חדשים באשקלון ישנה גם השקעה ביצירת מקומות עבודה חדשים בעיר. באשקלון יש מפעלים בתחומים שונים כמו מפעל המבצע עיבוד שבבי של טונגסטן, מוצרי הידוק, מפעלים המייצרים אריזות פלסטיק, חומרים מורכבים ופיתוח מכונות. בעיר ישנם שני אזורי תעשייה דרומי וצפוני המשמשים כבית עבור עסקים רבים. לצד פרויקטים חדשים באשקלון מוקמים גם שטחים תעשייתיים נרחבים המאפשרים לתושבי המקום לעבוד בתוך העיר בלי לצאת ממנה.

ים חופים

לצד היתרונות שיש למגוון פרויקטים חדשים באשקלון מבחינת אבזור ומפרט איכותי, קיים גם בונוס טבעי נוסף. בריזה נעימה המגיעה מ-13 ק"מ של חופים יפים עם חול צהבהב שהופכים את המקום לאתר בילוי מרגיע במיוחד. חשבו כמה נחמד לצאת מדירה חדשה שרכשתם באחד מבין שלל פרויקטים חדשים באשקלון ולצאת לטיול נעים יד ביד על החוף. זהו גם מקום שאפשר לצאת בו לריצת בוקר קלילה או להליכה נעימה בשעות הערב. מזג האוויר בעיר נעים והטמפרטורות שבה חמימות גם בשעות הערב, ולכן יציאה לצפייה בשפע הכוכבים מעליכם הופכת את החיים בעיר לפסטורליים במיוחד.

פרויקטים חדשים באשקלון – מה מייחד את תחום הנדל"ן בדרום?

תחום הנדל"ן בדרום היה בעבר נחלתן של משפחות שחיו באזור במשך עשרות שנים. לפני מספר עשורים כאשר המחירים בערי המרכז החלו לעלות בצורה משמעותית, משקיעי נדל"ן שחיפשו תשואות גבוהות החלו לחפש דירות חדשות בפריפריה. פרויקטים חדשים באשקלוןהפכו להיות אחת ההשקעות המבוקשות ביותר באזור, והיום כמעט לכל משקיע בארץ בעל דירה באזור, יש לפחות דירה אחת או יותר בתוך פרויקטים חדשים באשקלון.

כמה עולים פרויקטים חדשים באשקלון?

אז נכון, מדובר ביותר משורת מחיר. אך, כאשר זוגות צעירים ומשקיעי נדל"ן בוחנים פרויקטים חדשים באשקלון הם רוצים לראות שהדירות אכן נמצאות בהישג ידם. לכן, ניתן לבחון את המחירים שמציעים הקבלנים באזור ולראות כי זה כמעט האזור האחרון בארץ שבו אפשר לרכוש דירות במחירים טובים. הדירות הללו זוכות לביקוש גבוה על־ידי משפחות תושבות המקום שמעוניינות לשפר דיור ולשכור דירה חדשה ומפנקת.

לסיכום, אם אתם מחפשים לשפר את איכות חייכם או מחפשים הזדמנות פז להשקעה, זה הזמן לבחון את הפרויקטים המיוחדים הנבנים כיום בעיר אשקלון. תוכלו לבקר בשכונות השונות, לראות דירות לדוגמה ולבחור את הנכס המועדף עליכם. מדובר בעיר שוקקת חיים שמושכת אליה זוגות רבים ומשפחות, שמעוניינות ליהנות מהאווירה של עיר אך לא מוכנות להתפשר על המחיר. בסופו של יום, המקום שלו נקרא בית הוא החשוב ביותר, וזכרונות מתוקים ממנו הם אלה שילוו את הילדים שלנו למשך העשורים הבאים.