מחיר למשתכן אשקלון עיר היין ואיכות החיים עולה - אפגד - מרגישים בבית | דירות חדשות למכירה
x

הצהרת נגישות

אנו, חברת אפגד בע"מ מעניקים חשיבות במתן שירות שוויוני לכל אדם ועושים את מירב המאמצים לשפר את השירות שניתן לאנשים בעלי לקויות שונות ואשר זקוקים להנגשה. לשם כך אנו משקיעים מאמצים ומשאבים בהנגשת אתר האינטרנט. מטרת ההנגשה הינה להקל על השימוש באתר, וכן להפוך את המידע לזמין יותר עבור אנשים אשר מתקשים להשתמש באתרי אינטרנט לא מונגשים.

מה זה אתר נגיש?
אתר נגיש מאפשר לאנשים עם מגוון רחב של לקויות, כגון לקות ראייה, לקות שמיעה, לקות תנועה, לקות למידה ועוד להשתמש באתר אינטרנט מסוים ביעילות מירבית, לצורך קבלת המידע שבאתר ו/או ביצוע פעולות באתר האינטרנט.

ההתאמות שבוצעו באתר האינטרנט

על מנת לאפשר גלישה בנוחות ובקלות, הונגש אתר האינטרנט ברמה של AA, בהתאם לתקן הישראלי 5568 .

האתר נבנה בהתאם להוראות הנגישות המופיעות ב – W3C's Web Content Accessibility Guidelines 2.0, level AA

להלן חלק מהפעולות שבוצעו במסגרת הנגשת אתר האינטרנט:

      • אמצעי הניווט וההתמצאות באתר פשוטים ונוחים לשימוש.
      • תכני האתר כתובים בשפה פשוטה וברורה ומאורגנים היטב באמצעות כותרות ורשימות.
      • מבנה קבוע ואחיד לכלל תתי האתרים והדפים באתר.
      • האתר מותאם לצפייה בסוגי הדפדפנים השונים (כמו Chrome, Mozila).
      • התאמת האתר לסביבות עבודה ברזולוציות שונות.
      • לאובייקטים הגראפיים יש חלופה טקסטואלית (alt).
      • האתר מאפשר שינוי גודל הגופן על ידי שימוש במקש CTRL וגלגלת העכבר.
      • – הקישורים באתר ברורים ומכילים הסבר לאן הם מקשרים.
      • – אפשרות לשנות את הצבעים באתר באמצעות לחיצה על כפתור הרקע באתר.

סייגים לנגישות

יש לציין כי למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר, יתכן ויתגלו חלקים באתר שטרם נגישים. אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר כחלק ממחויבותנו לאפשר שימוש בו עבור כלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות

הנגשת מסמכים

אנו  בעיצומו של תהליך הנגשת מסמכי האתר. הנגשת המסמכים מתבצעת בהתאם לרלוונטיות הקבצים ולתאריך העדכון שלהם. במידה ונתקלתם בקובץ שאינו נגיש, והנכם זקוקים להתאמות נגישות, אנא פנו אל רכזת הנגישות לפי הפירוט בהמשך.

רכזת נגישות

בחברתנו ישנה רכזת נגישות אשר אחראית על נגישות אתר האינטרנט. אנו מזמינים כל אחד מכם לפנות אלינו ואל רכזת הנגישות בכל נושא הקשור לכך. אם במהלך הגלישה נתקלתם בבעיה בנושא נגישות, אנא צרו עימנו קשר באחד מהאמצעים הבאים:

דוא"ל: [email protected]

טל': 08-6792000

העיר אשקלון ממשיכה להתפתח ללא הרף בצורה נפלאה. בעיר תמצאו כל מה שצריך כדי לקיים חיים עשירים ומלאים, מבלי להיאלץ לשלם את המחירים הגבוהים של הנדל"ן במרכז הארץ. אשקלון היא עיר נמל שוקקת תרבות, חיי לילה, מוסדות חינוך מגוונים, פארקים ירוקים ומסעדות נהדרות. אם אתם מחפשים את הבית החדש שלכם, זו הבחירה הטובה ביותר עבורכם ועכשיו תוכלו לרכוש דירה במחיר מהחלומות.

מה זה מחיר למשתכן ואיך זה עובד?

וודאי שמעתם בעבר את המונח מחיר למשתכן מקרובים, חברים ואפילו בטלוויזיה, אך האם אתם יודעים בדיוק מהו פירוש המושג וכיצד הוא נוגע לכם? הרשו לנו להסביר: מחיר למשתכן היא תוכנית למכירת קרקעות שמטרתה ליצור דיור בר השגה עבור מי שאינו יכול לרכוש דירה במחיר מלא ועומד בתנאים שאותם הגדירה הממשלה. במסגרת מחיר למשתכן מתבצע מכרז בין יזמי נדל"ן שברצונם לזכות בקרקע שעליה ניתן לבנות דירות למכירה. הזוכה במכרז הוא היזם שביכולתו להציע את המחיר הנמוך ביותר לדירה עבור המשתכן.

מי שמעוניין לרכוש דירה במסגרת תוכנית מחיר למשתכן צריך להוציא אישור זכאות ולהשתתף בהגרלה עבור הפרויקטים השונים. הזוכים בהגרלה יצטרכו להביא הון עצמי של מאה אלף שקלים או יותר, ואת יתר המימון יעשו באמצעות משכנתא של הבנק. הזוכים יוכלו לבחור בעצמם את הדירה שבה הם מעוניינים מבין הדירות המוצעות למחיר למשתכן בפרויקט בו הם זכו, ולאחר מכן יחתמו על חוזה. תוכנית מחיר למשתכן מאפשרת את הגשמת החלום של רכישת דירה עבור מי שלא יכול היה לעשות זאת בשום דרך אחרת. זוהי הזדמנות פז לרכוש נכס בישראל.

מחיר למשתכן – מהי עיר היין באשקלון?

כפי שציינו כבר קודם, אשקלון רק הולכת ומשתבחת עם השנים ועם התפתחותה נוצרות גם שכונות חדשות. עיר היין היא אחת מהשכונות החדשות שצומחות בעיר הדרומית. בשכונה זו נבנים פרויקטים חדשים של בנייני מגורים הנמנים עם תוכנית מחיר למשתכן כדי לאפשר פיתוח נרחב יותר של העיר. עיר היין היא שכונה מיוחדת במינה, שבה תמצאו שרידים ארכיאולוגיים ייחודיים. שרידים אלה ישומרו גם במסגרת בניית הפרויקטים של מחיר למשתכן וסביבם אפילו יוקם פארק רחב ידיים.

אך זהו רק חלק קטן ממה שעתיד להיות בעיר היין. בנוסף לפארק הענק צפוי להיפתח גם מדרחוב חנויות, מתחם בתי קולנוע, מוסדות חינוך חדשים שיקבלו את ילדי המשפחות הרבות שיבואו להתגורר בשכונה ואפילו יוקם מתחם היי-טק חדש לגמרי, שירחיב את אפשרויות התעסוקה של ההורים הצעירים. כדי להבטיח את שגשוג הזוכים בתוכנית מחיר למשתכן השכונה נמצאת בחלק של העיר המעניק נגישות לכבישים ראשיים ואף לתחנת הרכבת. לכן, גם מי שמעוניין לעבוד במרכז הארץ יוכל לקחת חלק בהגרלת מחיר למשתכן ללא חשש.

עיר היין עומדת להיות שכונה מלאת חיים שתזניק את אשקלון קדימה ותצמיח אותה למחוזות חדשים. הודות לפרויקט מחיר למשתכן תינתן הזדמנות יוצאת דופן למגוון אוכלוסיות לקחת חלק מהשינוי המרגש הזה.

מחיר למשתכן עיר היין באשקלון – למי מתאימה השכונה?

עיר היין באשקלון תהיה שכונה עשירה במשטחים ירוקים, פארקים, שבילי אופניים, מוסדות חינוך, מקומות תעסוקה וגישה לתחבורה ציבורית. כל אלה בצירוף עם התוכנית מחיר למשתכן בפרויקטים החדשים, הופכים את השכונה למקום המושלם עבור משפחות צעירות. תוכנית מחיר למשתכן מאפשרת להורים צעירים להעניק משכן קבע למשפחה המתרחבת ולהתחיל את חייהם המשפחתיים על הצד הטוב ביותר.

שכונת עיר היין באשקלון היא הבחירה המושלמת עבור משפחות המעוניינות ליהנות מכל מה שיש לעיר הגדולה להציע, כמו מקומות בילוי, אפשרויות תעסוקה ומוסדות תרבות, לצד חיי קהילה מלאים ומעשירים. זהו ללא ספק המקום שבו ניתן ליהנות מכל העולמות ואפילו לרכוש דירה במחיר שניתן לעמוד בו.

על אף הקהילתיות הגדולה, עדיין כל משפחה ומשפחה תזכה לפיסת גן עדן משלה, באחת מהדירות החדשות בפרויקטים הנבנים בשכונה. מגוון הדירות הוא עצום ומספק פתרונות גם למשפחות קטנות וגם למשפחות ברוכות ילדים. הדבר הטוב ביותר הוא שהתוכנית של מחיר למשתכן מאפשרת לזוכים לבחור את הדירה שתתאים בדיוק לצרכים ולרצונות שלהם.

אם אתם מחפשים מקום לצמוח בו כמשפחה, להעשיר את חייכם ולחוש בחופש אמיתי, זו השכונה שיכולה להגשים עבורכם את החלומות הפרועים ביותר. אתם יכולים להיות הזוכים המאושרים בדירה חדשה לגמרי.