שירות לרוכש - אפגד
האתר נמצא בתהליך בניה
x

הצהרת נגישות

אנו, חברת אפגד בע"מ מעניקים חשיבות במתן שירות שוויוני לכל אדם ועושים את מירב המאמצים לשפר את השירות שניתן לאנשים בעלי לקויות שונות ואשר זקוקים להנגשה. לשם כך אנו משקיעים מאמצים ומשאבים בהנגשת אתר האינטרנט. מטרת ההנגשה הינה להקל על השימוש באתר, וכן להפוך את המידע לזמין יותר עבור אנשים אשר מתקשים להשתמש באתרי אינטרנט לא מונגשים.

מה זה אתר נגיש?
אתר נגיש מאפשר לאנשים עם מגוון רחב של לקויות, כגון לקות ראייה, לקות שמיעה, לקות תנועה, לקות למידה ועוד להשתמש באתר אינטרנט מסוים ביעילות מירבית, לצורך קבלת המידע שבאתר ו/או ביצוע פעולות באתר האינטרנט.

ההתאמות שבוצעו באתר האינטרנט

על מנת לאפשר גלישה בנוחות ובקלות, הונגש אתר האינטרנט ברמה של AA, בהתאם לתקן הישראלי 5568 .

האתר נבנה בהתאם להוראות הנגישות המופיעות ב – W3C's Web Content Accessibility Guidelines 2.0, level AA

להלן חלק מהפעולות שבוצעו במסגרת הנגשת אתר האינטרנט:

      • אמצעי הניווט וההתמצאות באתר פשוטים ונוחים לשימוש.
      • תכני האתר כתובים בשפה פשוטה וברורה ומאורגנים היטב באמצעות כותרות ורשימות.
      • מבנה קבוע ואחיד לכלל תתי האתרים והדפים באתר.
      • האתר מותאם לצפייה בסוגי הדפדפנים השונים (כמו Chrome, Mozila).
      • התאמת האתר לסביבות עבודה ברזולוציות שונות.
      • לאובייקטים הגראפיים יש חלופה טקסטואלית (alt).
      • האתר מאפשר שינוי גודל הגופן על ידי שימוש במקש CTRL וגלגלת העכבר.
      • – הקישורים באתר ברורים ומכילים הסבר לאן הם מקשרים.
      • – אפשרות לשנות את הצבעים באתר באמצעות לחיצה על כפתור הרקע באתר.

סייגים לנגישות

יש לציין כי למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר, יתכן ויתגלו חלקים באתר שטרם נגישים. אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר כחלק ממחויבותנו לאפשר שימוש בו עבור כלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות

הנגשת מסמכים

אנו  בעיצומו של תהליך הנגשת מסמכי האתר. הנגשת המסמכים מתבצעת בהתאם לרלוונטיות הקבצים ולתאריך העדכון שלהם. במידה ונתקלתם בקובץ שאינו נגיש, והנכם זקוקים להתאמות נגישות, אנא פנו אל רכזת הנגישות לפי הפירוט בהמשך.

רכזת נגישות

בחברתנו ישנה רכזת נגישות אשר אחראית על נגישות אתר האינטרנט. אנו מזמינים כל אחד מכם לפנות אלינו ואל רכזת הנגישות בכל נושא הקשור לכך. אם במהלך הגלישה נתקלתם בבעיה בנושא נגישות, אנא צרו עימנו קשר באחד מהאמצעים הבאים:

דוא"ל: hila@efgad.co.il

טל': 08-6792000

שירות וליווי אישי ללקוח באווירה משפחתית

חברת אפגד  חרטה על דגלה ביצוע עבודות בניה ברמה גבוהה ואיכותית, תוך הקפדה על מקצועיות, מתן שירות איכותי ויחס אישי. 

כדי לעמוד בהתחייבות זו הקימה החברה את מחלקת שירות הלקוחות שנועדה לשמש מתווך בין הלקוח לחברה.

מחלקת שירות הלקוחות של החברה עומדת לרשות לקוחותיה בכל שלבי תהליכי הבניה, בזמינות גבוהה ובמתן מענה מסור ואדיב. עובדי המחלקה הינם בעלי תודעת שירות גבוהה והחברה הפקידה בידיהם את הכלים לספק מענה מהיר, יעיל, אמין ומקצועי לכל שאלה שתופנה אליהם, אם בטלפון, בפקס, במייל או בדואר.  כל עובדי החברה חולקים מטרה אחת משותפת ומרכזית והיא לתת את השירות המיטבי ללקוחות החברה מתוך מחויבות עמוקה וידיעה כי מדובר בהליכה משותפת לאורך שנים ורצון כנה להפוך את הלקוחות שלנו לנציגי המכירות הטובים ביותר. הצטרפתם למשפחת אפגד? אנחנו איתכם ובשבילכם לכל אורך הדרך. 

 

 

שירות וליווי אישי ללקוח מהרכישה ועד קבלת הדירה

מרגע חתימתכם על טופס ההרשמה, אחד מנציגי החברה יעמוד לשירותכם באופן שוטף וילווה אתכם עד לרגע קבלת החזקה בדירה.

שירות הנציג יכלול בין היתר:

  • ייצוגכם בפני הנהלת החברה עם כל בקשה או משאלה שתעלו.
  • הנחייה בכל הליך הרכישה.
  • מתן ייעוץ בתכנון וביצוע התשלומים בהתאם לאפשרויות שלכם.
  • המצאת בטוחה על פי חוק מכר דירות בגין כל תשלום שתבצעו לחברה.
  • דיווח לרשויות במועד על העסקה.
  • המצאת כל המסמכים הנדרשים על ידי הבנק, לשם קבלת המשכנתא שלכם.
  • ליווי בהליך מסירת החזקה לידיכם לשביעות רצונכם.
  • רישום הזכויות בדירה על שמכם.
  • שירות לקוחות יעיל לאחר קבלת הדירה.

 

משרדי אפגד

 

שירות וליווי אישי בתהליך קבלת הדירה

לאחר שהדירה הוכנה על ידי מחלקת ההנדסה ורגע לפני שהיא נמסרת לכם, נציג שירות הלקוחות מבצע לדירה מסירת בקרת איכות. הנציג בודק את הדירה כאילו היתה שלו ומדווח על כל הליקויים לצוות שבשטח. תהליך זה של מסירת בקרת איכות נעשה על מנת להבטיח את שביעות רצונכם כאשר הדירה תימסר לידיכם, לאחר ביצוע התיקונים הנדרשים.

שירות וליווי אישי לאחר קבלת הדירה

מרגע קבלת הדירה תמשיך לעמוד לרשותכם מחלקת שירות הלקוחות. השירות כולל יחס אישי לכל דייר ומענה מיידי לכל פנייה. באם לא ימצא פתרון מיידי לבעייתך, יגיע אליכם לדירה מהנדס החברה ובמקרים מסוימים איש מקצוע נוסף שיעביר הוראות טיפול אל השטח במטרה לתת מענה הולם לבעייתך. נוסף על כך, כחלק משירותינו, אנו אחראים על המעקב לאחר קבלת הדירה, ביצוע תיקונים לשביעות רצון הדייר ואחריות על ביצוע תיקוני בדק שנתי.

חברת אפגד  מספקת אחריות לפי חוק המכר. אנו מאמינים כי כל דיירינו הם חלק ממשפחת אפגד ואנו נשמח לעמוד לשירותך גם לאחר שנת הבדק, בכל פניה, שאלה ובקשה שתתעורר גם לאחר מספר שנים.

 

פנו אלינו בכל שאלה

שתפו אותנו


גודל פונט
ניגודיות