הצהרת נגישות - אפגד
האתר נמצא בתהליך בניה
x

הצהרת נגישות

אנו, חברת אפגד בע"מ מעניקים חשיבות במתן שירות שוויוני לכל אדם ועושים את מירב המאמצים לשפר את השירות שניתן לאנשים בעלי לקויות שונות ואשר זקוקים להנגשה. לשם כך אנו משקיעים מאמצים ומשאבים בהנגשת אתר האינטרנט. מטרת ההנגשה הינה להקל על השימוש באתר, וכן להפוך את המידע לזמין יותר עבור אנשים אשר מתקשים להשתמש באתרי אינטרנט לא מונגשים.

מה זה אתר נגיש?
אתר נגיש מאפשר לאנשים עם מגוון רחב של לקויות, כגון לקות ראייה, לקות שמיעה, לקות תנועה, לקות למידה ועוד להשתמש באתר אינטרנט מסוים ביעילות מירבית, לצורך קבלת המידע שבאתר ו/או ביצוע פעולות באתר האינטרנט.

ההתאמות שבוצעו באתר האינטרנט

על מנת לאפשר גלישה בנוחות ובקלות, הונגש אתר האינטרנט ברמה של AA, בהתאם לתקן הישראלי 5568 .

האתר נבנה בהתאם להוראות הנגישות המופיעות ב – W3C's Web Content Accessibility Guidelines 2.0, level AA

להלן חלק מהפעולות שבוצעו במסגרת הנגשת אתר האינטרנט:

      • אמצעי הניווט וההתמצאות באתר פשוטים ונוחים לשימוש.
      • תכני האתר כתובים בשפה פשוטה וברורה ומאורגנים היטב באמצעות כותרות ורשימות.
      • מבנה קבוע ואחיד לכלל תתי האתרים והדפים באתר.
      • האתר מותאם לצפייה בסוגי הדפדפנים השונים (כמו Chrome, Mozila).
      • התאמת האתר לסביבות עבודה ברזולוציות שונות.
      • לאובייקטים הגראפיים יש חלופה טקסטואלית (alt).
      • האתר מאפשר שינוי גודל הגופן על ידי שימוש במקש CTRL וגלגלת העכבר.
      • – הקישורים באתר ברורים ומכילים הסבר לאן הם מקשרים.
      • – אפשרות לשנות את הצבעים באתר באמצעות לחיצה על כפתור הרקע באתר.

סייגים לנגישות

יש לציין כי למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר, יתכן ויתגלו חלקים באתר שטרם נגישים. אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר כחלק ממחויבותנו לאפשר שימוש בו עבור כלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות

הנגשת מסמכים

אנו  בעיצומו של תהליך הנגשת מסמכי האתר. הנגשת המסמכים מתבצעת בהתאם לרלוונטיות הקבצים ולתאריך העדכון שלהם. במידה ונתקלתם בקובץ שאינו נגיש, והנכם זקוקים להתאמות נגישות, אנא פנו אל רכזת הנגישות לפי הפירוט בהמשך.

רכזת נגישות

בחברתנו ישנה רכזת נגישות אשר אחראית על נגישות אתר האינטרנט. אנו מזמינים כל אחד מכם לפנות אלינו ואל רכזת הנגישות בכל נושא הקשור לכך. אם במהלך הגלישה נתקלתם בבעיה בנושא נגישות, אנא צרו עימנו קשר באחד מהאמצעים הבאים:

דוא"ל: hila@efgad.co.il

טל': 08-6792000

הסדרי נגישות עבור חברת אפגד

חברת אפגד נוקטת במרב המאמצים ומשקיעה משאבים רבים על מנת לספק לכל לקוחותיה שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם בעל מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

הסדרי נגישות מבנים

אפגד מקדמת את נגישות המבנים שבבעלותה או בחזקתה, כדי לאפשר גישה וקבלת שירות לכלל הלקוחות, וביניהם גם לקוחות עם מוגבלות.

משרד ראשי – רח' כצנלסון 13 אשקלון

  • קיימות חניות נכים הממוקמות בחניון מינוס 1, בצמוד למעלית החניון. נא להתקשר למשרדנו על מנת שנפתח לכם את החנייה (08-6792000)
  • קיים רצף גישה מהחניה דרך הכניסה למשרד ועד לקבלת השירות (כולל מעליות).
  • קיימים שירותי נכים נגישים בלובי הבניין ובקומות השונות.
  • מותרת כניסה למשרד לחיית שירות המיועדת לסייע לאדם עם מוגבלות.
  • במקרה הצורך, ניתן לפנות לנציגי השירות במשרד כדי לקבל סיוע במילוי טפסים.

משרד מחיר למשתכן – רח' בן גוריון פינת הנח"ל 1, קומה 2 (קניון חוצות), אשקלון

  • קיימות חניות נכים הממוקמות בחניון הקניון, סמוך לכניסה לקניון.
  • קיים רצף גישה מהחניה דרך הכניסה למשרד ועד לקבלת השירות (כולל מעליות).
  • קיימים שירותי נכים נגישים בקניון.
  • מותרת כניסה למשרד לחיית שירות המיועדת לסייע לאדם עם מוגבלות.
  • במקרה הצורך, ניתן לפנות לנציגי השירות במשרד כדי לקבל סיוע במילוי טפסים.

משרד מכירות פרויקט קידמת צהלה – רח' בית אל 21, תל אביב

  • חניות נכים – ישנן חניות נכים ברחוב, קרוב למשרד המכירות.
  • כניסה נגישה – קיימת רמפה בכניסה למשרד המכירות.
  • קיימים שלטי זיהוי.
  • מותרת כניסה למשרד לחיית שירות המיועדת לסייע לאדם עם מוגבלות.
  • במקרה הצורך, ניתן לפנות לנציגי השירות במשרד כדי לקבל סיוע במילוי טפסים.

 

משרד מכירות פרויקט מגדלי אפגד  – הטניס 7, עכו

  • חניות נכים – ישנן חניות נכים ברחוב, קרוב למשרד המכירות.
  • כניסה נגישה – קיימת רמפה בכניסה למשרד המכירות.
  • קיימים שלטי זיהוי.
  • מותרת כניסה למשרד לחיית שירות המיועדת לסייע לאדם עם מוגבלות.
  • במקרה הצורך, ניתן לפנות לנציגי השירות במשרד כדי לקבל סיוע במילוי טפסים.

 

שירות לקוחות נגיש

  • הדרכות עובדים לשירות נגיש – מתקיימות הדרכות להכרת תחום הנגישות, יצירת מודעות בקרב העובדים והקניית כלים מעשיים למתן שירות נגיש.
  • מוקד טלפוני נגיש- המענה הקולי הונגש כך שהמידע מועבר בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע. ניתן ליצור קשר עם המשרד בטלפון: 08-6792000, בימים א'-ה' בין השעות 8:00-17:00.
  • אמצעים חלופיים ליצירת קשר – קיימים מספר אמצעים חלופיים ליצירת קשר עם המשרד:
    • בטופס צור קשר
    • בשליחת פקס למספר 08-6755979
    • בכתובת דוא"ל efgad@efgad.co.il
    • שירות פרונטלי – קבלת קהל בימים א'-ה' בין השעות 08:00-16:00
    • פנייה באמצעות הדואר: רח' כצנלסון 13, אשקלון

יש לציין דרכי התקשרות למענה חוזר.

נגישות אתר האינטרנט

אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים, כ- 20 עד 25 אחוזים מהאוכלוסייה נתקלים בקשיי שימוש באינטרנט ועשויים להיטיב מתכני אינטרנט נגישים יותר, כך על פי מחקר שנערך בשנת 2003 ע"י חברת מייקרוסופט.

חברת אפגד מאמינה ופועלת למען שוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לבעלי לקויות מגוונות ואנשים הנעזרים בטכנולוגיה מסייעת לשימוש במחשב.

מידע על נגישות האתר

  • אתר זה עומד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013.
  • התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך 0 הבינלאומי.
  • הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן פיירפוקס.
  • האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
  • מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלואלרי.
  • לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.

מסירת מידע בפורמטים נגישים

באתר קיימים מס' קבצי  PDF אשר לא ניתן להנגישם בתוכנת המקור בה הם נוצרו.

חברת אפגד מאפשרת ללקוחות עם מוגבלות לקבל מידע הנמסר בשם החברה, באמצעות פורמטים נגישים.

מסירת המידע בפורמט נגיש תתבצע ללא עלות ולבקשת לקוח עם מגבלה. במידת הצורך ניתן לפנות לרכז הנגישות או שירות לקוחות של החברה.

דרכי פנייה לבקשות והצעות שיפור בנושא נגישות

יש לציין כי אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות החברה כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לקבל את השרות הנגיש ביותר.

במידה ונתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכן אותנו בכך ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן.

 

פרטי קשר רכזת הנגישות בחברת אפגד

שם: הילה הניג

פרטי התקשרות:

פנו אלינו בכל שאלה

שתפו אותנו


גודל פונט
ניגודיות